Tjohejsan

Hej, nu blev det plötsligt så där skit kuligt att blogga, haha wierdo, men det blir väll så. När jag går i skolan så har jag ju inte så där jättemycket tid till bloggen. Aja, just nu håller min mamma på och springer runt här som en yr höna (!) för att dem alla elr ja, typ alla från mammas släkt ska på begravning, men inte jag. Dels för att jag inte kände mannen och dels för att jag är sjuk. Om 2 minuter börjar våra bästa år. Bra.

Ja, just nu dricker jag ramlösa (jag hatade det förut, oh jag hatar fortfarande loka och ramlösa citronsmak, men jag ÄLSKAR ramlösa med mangosmak namnamnam. ) Hehe.



PAOW, så fick vi dit en ramlösa också, men v hörs. // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback