one piece

okej  förut tyckte jag det var jättefult men nu tycker jag dem är fina och mysiga och ha hemma när man inte ska gö nåt speciellt och så..haha :)




så då vet ni det haha men nu till sims , ska beställa och så hittade jag typ lite extra grejer , sånna där spel man kan köpa till sims , och en var att simarna får åka över hela världen , skulle gärna vilja ha den me haha men jag vill ha så mycket x) Nu ska jag måla rummet tror jag , mamma sa det i alla fall men vi får se , bara 2 dagar kvar till skolan fy pyton men snart är det sportlov tror jag ?? :) okej men hej då /vanessa


Kommentarer
Postat av: One Piece storlekar

Den ser jättefin ut.

2012-01-20 @ 19:22:28
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback