Hissar & Dissar ;)

Okej, nu ska jag vara duktig och blogga mkt haha. Strax börjar the voice sverige, det är bra. :)




Banner Makers

Först då vill jag hissa: Bäddsoffan haha, okej, jag tog det ur tomma intet, men det är ju bra för då har man både soffa och säng i ett haha.
Hiss nr 2: Är ``picasa``, det är superduper enkelt och det blir ändå snygga bilder, (jag redigerar mina bilder där.) Om jag förklarar dåligt så är det allså ett redigeringprogram.
Hiss nr3: Är rean! :D

Kommer inte på fler haha


Banner Makers

Dissar då. .
Diss nr 1: Är att det är en snöfri vinter, hatar det. Skulle vilja ha vinter och snö året om. :/
Diss nr 2: Är när folk lovar saker i bloggen, (att det typ kmr ett videoinlägg) och så kmr det aldrig :( hehe.
Diss nr3: Är photoshop (staav). Ja, men jag köpte det för ganska mkt pengar för ganska länge sedan. . Och man kan ju säga att jag inte fattar ett skvatt :o
Diss nr4: Är jobbiga domare när man ställer ut hunden.
Diss nr 5: Är att skolan börjar om 2 dagar! :O

Många dissar haha // Felicia

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Det var aningen oseriöst, men tack ändå :)

2012-01-06 @ 20:01:58
URL: http://saaramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback