God mörsning!

God mooorgon! :D
Nu ska jag visa bilder på det jag köpte, dessutom kom mina böcker som jag hade beställt igår kväll så dem fick också vara med på kort :)

Idag ska vi åka till IKEA, ica maxi och h&m, jag ska köpa en filt/pläd på IKEA, och så ska vi käka där. (Man kmr alltid hem med mer än vad man tänkte köpa), och på ica maxi har dem en mobil för 100 spenn, haha, (har ju tappat bort min lilla älskade mobil). .. Och så ska mamma byta nån tröja på hm som inte passar.

Väskan är från hm, filmen från filmkväll, byxorna+ tröjan från gina tricot och böckerna från cdon. . väskan och filmen var på rea, resten var fullpris. :)

Köpte största storleken för jag ville ha den riktigt slapp.

Och nu ska jag läsa, kmr inte kunna dra mig från dem där böckerna sen. haha, vet inte ens vilken jag ska börja med. // Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback