Ge mig sommar

Nu vill jag faktist ha sommar, elr allså bara lite haha. Speciellt när man är i stallet, igår trode jag att tårna skulle rammla av, när vi inte har ridhus också. Aja, igår gick det helt underbart när vi red, jag fick honom att gå på bettet direkt och så böjde han på rygen och trampade riktigt ordentligt under sig, sötnöt. Min sitsvar kanske inte helt perfekt men nästan haha, tummarna pekade inte uppåt osv. Sen krånglade han inte heller, vilket han gör ibland haha, han ville bara dratyglarna ur mina händer några gånger, haha, sen så ville han gärna både bita och sprka mig i spiltan som en fin liten avsltning på dagen men det ignorerar vi nu haha.

Aja, riktigt bra gick det. Ville bara säga det, nu en dag efter nu när jag ligge här och håller på och dör av hosta och andra förkylningsbesvär ;) haha.

// Feliicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback