5 saker

Hej jag hemma från skolan idag också, har ont i huvudet, halsen och så där. Men imorgon ska jag gå, skridskodag! Hoppas refflan kommer bara haha, vi 2 på isen. . . .O.o haha.

Okej vi kör en sån här, för jag har så tråkigt.

5 saker ni inte vet om mig:
Jag är livrädd för sånna här små kryp, men gud , vad heter dem. Jag visar bild. -.-
Jag klarar inte av människor som röker, inte heller cigaretter. Jag hatar det. (Det första mamma sa när jag kom ut var väll typ ''Du får aldrig röka!!!'' )
Jag har haft hund sedan jag föddes
Igår läste jag bloggar hela dagen typ förutom när jag sov.
Jag älskar att äta.

5 saker jag längtar till:
Tills i vår, då ska Sarah och jag börja provrida häst igen, vi klickade inte med någon häst förra våren.
Tills jag åker till egypten om en månad.
Tills jag får ett syskon i april
Tills vi åker till grekland i augusti.
Tills jag har råd att köpa ett par nya ridbyxor och en ny hjälm. :D Men det lär ta ett tag.. . (Hjälmen jag vill ha kostar ca 2500) Men man vill ju att hjälmen ska sitta bra. 

5 av mina bästa minnen:
När jag fick Bianca, allså min egna hund. ..
Första utställningen med Bianca när hon vann högsta pris direkt! :D ♥ 
När jag var 3 år och var i spanien.( Kommer faktist ihåg det)
När Sarah och jag var på dagsridläger.
Och så alla minnen från olika länder kan vi slå ihop här haha.








Är dem coola elr bara wierd, kan inte bestämma mig.

Jag tänkte lägga ut en bild på krypet här. .. Men det skulle ha förstört inlägget. .. haha



Nu orkar jag inge mer. // Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback