Hej då ♥

Hej, alla. :) Nu har jag bestämmt mig, ni vet ju att jag har tvekat mycket och så där. Men nu slutar jag. En gång för alla, jag kanske kmr tillbaka, vem vet. Men isåfall med en egen blogg. Och isåfall kommer jag väll att skriva vad den heter här. Men jag tänker inte stressa. Vissa tänker väll att jag är lite knäpp och att jag kmr ångra mig ifall bloggen blir stor när vanessa äger den. Haha, isåfall känner ni inte mig. Nej,nej nej! Blir den stor när bara Vanessa äger den kmr jag ju bli skitglad och tänka att jag gjore rätt beslut som slutade, för det sista jag skulle vilja var att den skulle bli känd. Eller nej, nu ska jag förtydliga lite, bloggen får gärna bli känd. Men jag vill inte bli känd, nej ush haha. Men Vanessa tänker lite annorlunda, hon vill ha många läsare osv. Och visst blir man glad att så många vill läsa om våra liv, haha, men jag tkr ändå att det är lite creepy och så där. Dessutom så hinner jag ärligt talat knappt blogga, ni ser ju själva. Och nu ska jag sätta mig och planera en idrottslektion tills på måndag, till exempel. Men jag tror att jag kmr tillbaks, det tror jag. Så jag antar att det inte är sista gången vi ses elr hörs. :D Så nu avslutar vi glatt :D ☻♥ Tack så himmla mkt för att ni läste, men jag antar, elr alså jag tror att vanessa ska fortsätta blogga här. Jag har inte hört nått annat iallfall.

Good by my lovers. / Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback