Lördags kväll

Vanessa här , har ätit Mac så mätt x.x Nu har jag laddat upp massa bilder så ni får bild på min goda glass och lite annat , mina köp dem senaste dagarna :)) Imorn ska jag fika och gå på stan kanske nå mer vet inte ännu .. Har gjort till 1.4 nu på matten och gjort 3 svamphäftetal det är ju så tråkig asså med svampar , vad är det för tråkigt ämne :( o.0
Snart fyller jag år längtar suupper mycket :DD vill ha min grejor  !


Imorn kanske ni får ett videoinlägg beror på om jag orkar och så hej då :)



bilder på glass och godis igår och idag :P


Det jag köpte i fredags

saker jag fått :)


Ska fortsätta med mina läxor nu och min hello kitty penna , älskar hello kitty :)
//Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback