h

Nyss åt jag laxen, den blev bra iallafall, haha. .. Just nu har jag tråkigt så jag svarar på dem här.

1. Hur gammal är du om fem år?
Då kmr jag vara 18, ska fylla 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Family

3. Hur lång är du?
165

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The box vare väll?

5. Vem ringde du senast?
Jag försökte ringa Vanessa men hade för lite pengar på mobilen.

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Yes box. Från Vanessa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Några minuter sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Brungröna, folk säger olika heh

12. När vaknade du i dag?
Halv 7

13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte. .. haha

14. Vilken är din favoritplats?
Gud, det vet jag inte. Men jag älskar att vara utomlands.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ute när det är mörkt? haha, väldigt mörkrädd.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ja du, antagligen i samma stad, men jag bor (vad jag hoppas på iallafall) på landet med hästar, hundar och massa djur haha, och så driver jag en kennel och jobbar som läkare/sjuksköterska på intensiven elr akuten.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Jag är barn ju, när jag var yngre var jag inte rädd för något, men nu så är jag rädd för mörkret och ganska många fler saker haha, men inne är jag inte rädd. :)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Jag vet inte riktigt.

19. Hur stor är din säng?
Rätt så stor.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota.

26. Är du social?
 ganska.

27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake, och kladdkaka kanske

29. Tycker du om kinamat?
Njaaa, lite

30. Tycker du om kaffe?
Ja, fast inte med mjölk i , då smakar det superäckligt.

31. Vad dricker du till frukost?
Te, kaffe elr oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
No

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att träna?
Ja, om det är rolig träning. Bollsporter funkar inte!

35. Är du en beroendemänniska?
Nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nope

37. Vill du ha barn?
Nääjj, elr det vet man väll inte nu?

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och några spanska ord.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jupp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Lite töntigt, men faktsit bassängen. .. Utomlands då, i sverige så äre havet. För utomlands har jag blivit bränd av nån dum manet haha.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Om jag fick lön haha, så skulle det väll vara resor och djuren. Men nu äre kläder och mat hehe.

42. Äger du dyrbara smycken?
Några guld smycken, men är det värdefullt? haha.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Åh, hela tlc typ?

44. Kan du rulla med tungan?
Ja!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Vanessa är kul utan att hon gör något speciellt.

46. Sover du med gosedjur?
Nej, men hunden/hundarna och dem är väll typ som gossedjur?

47. Vad har du för ringsignal?
Nån dryg.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har sparat, ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En penna

51. Kan du byta olja på bilen?
Nääjj

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
No car

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Just nu läser jag nån bok som heter hemligheten, läser typ för många böcker så jag kmr inte ihåg hehe.


54. Läser du dagstidningen?

Ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, hänt extra

56. Dansar du i bilen?
Dansar ?? Nej, då skulle jag nog spy, måste sitta stilla annars mår jag illa

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vet inte

59. När var du i kyrkan senast?
4 år sedan typ på något studiebesök med klassen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Mina mentorer

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte riktigt
63. Vad lyssnar du på just nu?

64. Har du varit med i tidningen?

3 ggr tro jag

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Äter inte konstiga saker, hehe.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
lila


68. Hur imponerar man på dig?
Tycker det är kul när folk kan mkt, men får ju gärna vara snäll. . Man imponerar också på mig genom att visa att man känner mig haha.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Vanessa

70. Har du någon piercing?
3 hål i öronen

71. Din största vinst?
Mitt liv? Nej, men jag brukar inte vinna grejer.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
blogg.se, facebook

74. Är du fåfäng?
Liiiite kanske, elr nej.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ångrar bara sådant jag inte gjort.

76. Hur gammal är din pappa?
42 är han väll tror jag elr 43

77. Vilket är ditt drömjobb?
Det är ju läkare/sjuksköterska på akuten elr intensiven. .. Veterinär skulle också vara kul, men det känns inte som att jag har något behov att umgås ännu mer med djur än vad jag redan gör. .. Ellr jo, att jobba på hundstallet i bromma har vart en dröm sen jag var 6-7.
När jag var 7 och till för kanske 1 år sedan ville jag bli polis också, fast det har jag lämnat nu, vill hellre hjälpa, även om poliserna hjälper så kanske inte alla personer som man möter som polis är så glada hehe.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Nej

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
kaniner, hammstrar, hundar, fiskar, sköldpaddor, katter , och ödla.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att jag är rädd för mkt

1. Svär du ofta?

Jo , ganska

82. Sverige när det är som bäst?
Vintern! Älskar vintern, skulle kunna ha det året runt, sommarn är mest iriterande.

83. Kan du åka slalom?
Ja! Skitkuligt ju! :D

84. Vad har du ätit i dag?
Pasta med skinksås t lunch och lax till kvällsmat

85. Vad har du för utbildning?
Ingen

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Händerna, förutom en liten missbildning på vänster lillfinger haha. Älskar långa fingrar

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tänderna

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag vet inte. positiv?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Vet inte!

91. Saknar du något?
Näj

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Viktigt vet jag inte? Men det är roligt.

93. Vad gör dig ledsen?
Olika saker, när man ser bilder på människor och djur som lider.

94. Vad gör dig glad?
Jag blir skitglad när man lyckas med nått som man kämpat för.

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte...

97. Vad är det knasigaste du gjort?
JAg vet inte

98. Vad har du för laster?
Jag har nog inga,

99. Vem är din förebild?
Ingen

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Dricka te.

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback