Trött tjej

Hej, nu är jag hemma från stallet, galet roligt idag allså.
Jag hoppade men den underbaraste Yrja, hon är asrolig att rida, förutom att hon gärna rusar iväg. Men ja, vi hoppade kanske 50 cm, 60 ? Men hon hoppar som att vi hoppade 1,60, allså jättehöga skutt, roligt, haha. :) ♥
Vi fick till några riktigt fina hopp, men jag måste rama in skitmkt, annars får hin inte med bakbenen ordentligt.

Ja, nu är jg frusen till döds typ, nej, men det spöregnade hela tiden när vi red, och sen fick jag sitta blöt i bilen 30 minueter, inte bra.

Just nu dricker/äter jag soppa, sen ska jag ta och duch och efter det ska jag träna på gloor, dem är ganska enkla den här veckan faktist.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback