Tja tja!

Tjatja! Felicia här! =()
Nyss kom jag hem från Vanessa, vi gjorde inget speciellt, åt god lax och så gick vi till macken och köpte gottis. :)
Det är sviiindyrt på macken som ligger här bredvid oss! :o haha

Nu ska jag chiiilla, se på tv, och så där, imorgon i skolan äre språk, nej! Så tråkigt. . .

Här har ni några fler studsmattebilder. . allså ni får väll se några då och då. . Dem är lite roliga hehe.

Det spöregnade faktist på den här dagen , vanessa ville inte hoppa då, så hon fick stå bakom kameran,  men jag och hunden, vi är modiga! :D haha.











Nu ska jag fota lite, synd att det är så mööörkt ute, annars skulle jag ju gått ut, men jag kan fota lite annat grejs! :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback