Tidsinställt!

Jag har bläddrat igenom gamla arkiv och hittat mycket roliga kort. hah
d

em här korten är tagna i Juni typ, när vi skulle fixa kort till en header som vi hade då fast det blev ingen för som ni kan se så blev ju inte korten så lyckade.




Det här är från nått annat tillfälle. ..  Man kan ju se drogad ut ibland -.-'' O.o


Tage och jag.


Nån gång när Vanessa och jag skulle ta hoppkort.


o.o


Senaste gången


Vi har tagit mååånga hoppbilder i våra dagar.


Och här får ni några andra bilder, men kolla min solbränna!! Titta bara. Rip.




Lite komisk är väll ändå denna bild? Påskkärringar för 3 år sedan? Kolla Diddy i bakgruden, sööt!


mememee

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback