Morgonpigg!

Hej på er! Idag vaknade jag vid 8.
Just nu är jag jääääätte sugen på godis, ska nog köpa det med Vanessa sen elr på stan med mamma, vi får se vi får se. :) Snart så ska jag väll käka frukost, ska bara kolla några bloggar som jag inte har läst sen jag åkte.

Jag måste bara tipsa er om en bok! Den här boken har jag läst 6 gånger haha, den handlar om en tjej som ser andras dödsdatum när hon kollar dem i ögonen och det har hon gjort sen hennes mamma dog, och därför vill hon inte ha kontakt med människor tills en dag när hon täffar spider. .. Men hon ser ju hans dödsdatum också.

// Felicia

Kommentarer
Postat av: Refflan

God Morgon Felicia, haft en bra resa? (K)

2011-11-04 @ 08:37:43
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback