Måla

Tjatja, vet ni vad jag har funderat på? Att göra om mitt rum, jag har ju pengar som jag har sparat till en dator men jag fick ju nyss en ny så då äre väll onödigt att köpa en till, så då tänkte jag göra om i mitt rum. Nyss målade vi om mitt rum här hos pappa och det blev så fint så då vill jag göra samma sak hos mamma. . . Jag tänkte mig en ljus färg, beige (stavning) , vit, vit mönstrad tapet, ja, nått i den stilen, och så vill jag göra mig av med min asstora garderob som tar upp halva rummet typ och köpa en byrå istället, nya sängkläder, kuddar, en fotölj/soffa som kan stå där garderoben stog haha, sen är det ju snart jul och då kan jag få fler inredningsgrejer då. .. Ojoj, långt inlägg allså haha. Min garderob åker antagligen in till brollan , eller så byter vi bara rum, för i mitt rum finns sånt där uttag så man kan ha dator därinne och det vill han ha, och så kan garderoben stå kvar, hehe.


Det här är typ min stil, och vi har samma stil i resten av huset för jag och min mamma har samma stil haha.


// Felicia

Kommentarer
Postat av: you know wo i am

glögga in på facebook :)

2011-11-20 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback