Hejsan !

Hejsan! :)
Jag har inte orkat blogga idag, men ja, det jag har gjort är att jag har vart med Vanessa först, vi hade ju brottning, och då slutade vi typ vid ica, så då sprang vi in där och köpte godis och skvallertidning. (:
Sen var vi hos Vanessa och skulle spela in julkalendern, men Vanessa mådde inge bra så de blev inte så mkt av det haha. Sen när jag kom hem vid 5 åkte jag till Alva och vi chillade i typ 2 timmar och sen åkte jag hem och åt.
Och nu ska jag träna på spanska glosor. :/ Trååk.

Jag undrar verkligen var snön är??? :o So sad, älskar snö ju!

haha, Rafel, skicka dina bilder så jag kan fixa din header. :)) ( ska fixa en header t refflaln)


// Felicia

Kommentarer
Postat av: Refflan

haha visst...vad heter du på hotmail/yahoo

2011-11-29 @ 21:16:53
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback