Hej då håret !

Tja! Felicia här, vrf finns det inga fina smeknamn till Felicia?? Felish, hur fint är det lixom? När jag var liten kallade min släkt (!!) mig Felic, inte heller så smickrande va??

Jaja dagen var okej, jag hede utvecklingssamtal , :( men det gick bra, Vanessas och mina mentorer tkr att vi är som en person haha, men det är deras problem, på utvecklingsgrejen sa hon att det är alltid vanessa och felicia erl tvärtom och mitt under samtalet råkade hon kalla mig Vanessa hahah xd

För övrigt vare väll kul i skolan, lite tjafs/bråk. . . (inte mellan mig och  Vanessa)

Imorgon ska jag färga håret igen, tror jag ska gö det med VAnessa, allså vi skulle kanske gjort det idag men det blev inte av men hoppas det går imorgon. :)



// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback