Frågor!

Nu ska jag svara på en sådan här igen hehe! ;)
Snart ska jag ducha, inte för att nån vill veta men men.

Vad heter du?
Felicia
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Mörkblåa jeans
Vad lyssnar du på just nu?
Min bror elr min mamma dammsuger haha
Vad gjorde du igår kväll?
Antagligen såg jag på tv, elr nått annat sköj. Jag tränade rallylydnad med hunden.
Vad var det sista du åt?
Grönssakssoppa
Hur är vädret hos dig just nu?
Bitande höstkallt.
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Vanessa
Hur mår du idag?
Jag mår bra!
Vilken är din favoritdryck?
Cola och vatten
Favoritdryck, alkoholbaserad?
nänä, dricker inte.
Favoritsport?
Ridning, dans, jympa, gym hehe.
Vad har du för hårfärg?
Haha, jag har typ mjölkchoklad brunt från början, fast sen har jag färgat mitt hår så många ggr så nu äre borta för ett tag sedan, just nu har jag mörkbrunt, men ska färga imorgon.
Vad har du för ögonfärg?
Brungröna
Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång
Antal syskon och deras ålder?
En bror, 9 år, och en i pappas sambos mage haha.
Favoritmånad?
Hela vinterhalvåret.
Favoritmat?
Äter det mesta, pasta och såser är gott.
Senaste filmen du såg?
Nån jag såg nyss, namnet vet jag inte.
Favoritdag i veckan?
Fredag och söndag
Favorithobby?
Vara med friends, family och rida, tävla/träna med hunden sitta vid datan och 100 andra grejer haha.

Favoritlåt?
Jag lyssnar på det som spelas.
Sommar eller vinter?
Vinter så klart.

Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor i 2 olika radhus, det första bor jag i med mina mamma, bror och hund, i det andra bor jag i med min bror pappa, och hans sambo, deras hund och min hund som är med mig där jag är. :)

Hur ser din musmatta ut?
Min ena är min hund på och den andra är jag och en häst (ego, ja haha)




an du nudda din näsa med tungan?
Nej

Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja! Antingen ha jag ett väldigt bra liv eller så tillåter jag inte mig själv att vara olycklig för jag har aldrig varit riktigt olycklig.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback