Frågor om kompis!

20 frågor om din kompis

Kolla vad jag hittade, frågor om en kompis moaha.

1: Vad heter han/hon? Vanessa

2: Hur gammal är han/hon? 13

3: Hur träffades ni? På dagis för 9 år sedan

4: Vad var det första han/hon sa till dig? Ja du, hon sa inget, jag blev kompis med hennes kompis och då tog jag kontakt, Vanessa var väääldigt blyg haha.

5: Vad var det första du sa till han/henne? Hej antar jag

6: Vad har han/hon för ögonfärg? Bruna

7: Vad har han/hon för hårfärg?Brunt

8: Vilket land kommer han/hon ifrån? Halv svensk/kroatisk, elr vad man säger?

9: Vad är hans/hennes favorit rätt? Lax kanske

10: Vad är hans/hennes favoritdryck? Loka och sprite

11: Vad är hans/hennes favorit djur? Hunt tror jag väll

12: Har han/ hon något djur? En hund

13: Vad har hon/han för intressen? Vet inte, datan, shoppa, kompisar tror jag väll.

14: Vad heter hans/hennes partner? No partner.

15: Vad har han/hon för yrke? Skolan hah

16: Hur många barn har han/hon? No kids

17: När flyttade han/hon hemmifrån? Men ööh

18: Vad har hans/hennes föräldrar för yrken? Pappan är väll vårdare av nått slag på ett ålderboende och mamman är på loppis på helgerna och gör om möbler och säljer.

19: Är hans/hennes föräldrar skilda? ja

20: Hur bor han/hon? i en lägenhet, som är fint inredd??

Hoppas du kan svara om mig nu vanessa?! :D haha.
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback