frågor och så morgonen

Har gjort tårtan nu och nu sitter jag vid datorn och bråkade lite , här kommer lite frågor som felicia ville ha svar på haha :)
/vanessa

1: Vad heter han/hon? felicia
2: Hur gammal är han/hon? 13

3: Hur träffades ni? På dagis för 9 år sedan

4: Vad var det första han/hon sa till dig? det kommer jag inte ihåg men hej , hej ska vi leka ? haha nåt i den stilen kanske
5: Vad var det första du sa till han/henne? hej
6: Vad har han/hon för ögonfärg? grönbruna

7: Vad har han/hon för hårfärg?naturligt : mörkbrun nu : ljusbrunt

8: Vilket land kommer han/hon ifrån? Halv svensk/salvador , elr vad man säger?

9: Vad är hans/hennes favorit rätt? Lax , skinksås , någon av dem tror jag nog

10: Vad är hans/hennes favoritdryck? coca cola zero eller vad de heter haha

11: Vad är hans/hennes favorit djur? Hund , häst oc´h kanske katt

12: Har han/ hon något djur? 2 hundar , en liten grejsemojs som är hennes bror men den bor hemma hos henne , sen två katter hos farmor som hon nog delar :P

13: Vad har hon/han för intressen?rida , kompisar, träna med hunden ,läsa  och kanske dansa?.

14: Vad heter hans/hennes partner? inget vad jag vet om hahaa.

15: Vad har han/hon för yrke? school

16: Hur många barn har han/hon? No kids 13 år vettö

17: När flyttade han/hon hemmifrån? inte än

18: Vad har hans/hennes föräldrar för yrken? pappa åker ambulansen, ahhaa jag suger kan inte ens stava till det , och mamma är chef på lungmotagningen  .

19: Är hans/hennes föräldrar skilda? ja

20: Hur bor han/hon?i ett radhus



/vanessaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback