Frågor igen!

Själv tkr jag att det är kul att läsa sånna här, så nu svarar jag på sånna här igen! =)

One three hill eller O.C: Kollar inte på sånt skräp haha xd
Ute- eller Hemmakväll: Hemmakväll
Lyx eller Budget: Båda!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukiskläder
Favoritfilm: Oj, jag vet inte riktigt.
Drömväska: Jag är inte så intresserad av väskor. . .
Favoritfärg: Svart, korallrött, turkos, och lila. 
Maträtt: Hmm, jag älskar soppor och fisk.
FavoritResemål: USA och Thailand
Tycker inte om: Avundsjuka, krig, orättvisa.
Favoritdricka: Coca Cola ;)
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Hallonröda hos pappa gråa hos mamma
Vad gör du när du är uttråkad: Då läser jag, sitter vid datan, tränar med hunden, ser på tv.
Missbruk: Läsningen
Vad retar du dig mest på: Jag hatar när folk ljuger
Läggdags: Vardagar: 23 typ, helger: när som helst
Nagellack: Svart
Syskon: En lillebror
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Cancerforskningen, AIDSforskning elr till hundstallet
Bästa bok du läst: Kan inte svara!
Favoritgodis: Allt förutom lakrits
Studier eller jobb: studier
Bästa kompis: Har flera, men den ända ni vet om är Vanessa
Favorit bloggar: Kenzas, filippao.blogg.se , ja, de är väll dem.
Nytt eller vintage: Nytt.



Jag åt lite godis nyss ♥



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback