En vit jul

Hej hej, gud vad jag längtar till jul, just nu kollar jag runt lite på nätet efter jul inredning, indiska har så himmla fina saker (som vanligt) och ikea har det gamla vanliga och traditionella, typ bara vitt och rött. . Men det är fint det också.

En sånn där ska jag köpa i år, har velat ha en sån aslänge, men sen glömmer jag bort att säga att jag vill ha en haha. Så fiiin.


Resten är från indiska, och dem har ju lite mer färg som jag älskar haha, men man får ju blanda färg med modernt och stilrent för annars får man väll hem hela bollywood haha.
Ni hittar allså detta på indiskas hemmsida! :)










r fin, men kanske för liite jul? Haha.

Nu får vi hoppas på en vit jul. ♥
// Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback