Dagen!

Hej, har inte bloggat idag för min data har inte funkat, nyss startade jag om allt, så alla inställningar, foton och hela mitt sims grejs är borta :(

Jaja, min dag var väll bra, förutom att det har vart huuur stressigt som helst för mig, jag ska ju nämligen sy mantlar+ ögonbindel till ett antal människor, det är kul, men stressigt, har inte ens läst igenom vår presentationstext och tävlingen är på lördag! Alls¨å vår klass är med i en tävling. . . Som handlar om hållbar utveckling, miljö, mat osv. Det ska iallafall bli roligt på lördag, om jag hinenr klart, jag gjorde en mantel till Refflan men hennes var den första jag gjorde och det var innan jag visste precis hur jag skulle göra så den är inte så snygg hehe, så hon vill ha en ny xd Juju, det var idrott idag också, kuligt! :D

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback