Borta bra, hemma bäst.

Hej hej!
NU är jag hemma igen, okej vi kom hem för några timmar sedan men vi traskade över till mormor typ direkt så jag hann inte blogga, sorry! hehe. För er som undrar var vi i Lettland, det finns väll inte något jätte speciellt att göra där, 2 dagar var vi på stan och en dag åkte vi till typ ett ställe där man kunde spela massa spel och så fick man poäng i form av billietter beroende på hur bra man var och sen kunde man växla billietterna till saker, det var kul haha, ni får se bilder imorgon.

Morgondagens planer är väll (förutom att lägga ut bilder haha) att jag ska vara med Vanessa, hos mig elr hos henne, elr båda spelar inte så stor roll med tanke på att vi är grannar sen så hade jag planerat att dansa med sarah men jag vet inte om jag hinner och sen ska jag köpa vinterskor med mamma och sist men inte minst ska jag till pappa på kvällen för det är där jag ska vara i helgen.

Och nu ska jag se outsiders på play som jag missade och sen ska jag sooova men innan det ska jag ducha haha, hej på er.



< hotellet, hanza hotell. :)




Där får ni en gammal bild på vanessa och mig.




// Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback