Bianca och Tage

Dagens låt: Huum. . .Vet inte??
Dagens dusch: Vad ska jag svara? Duchade för några timmar sedan haha.
Dagens frisyr: Vågit/lockigt :)
Dagens smink: Mascara, foundation, svart ögonskugga, ögonbrynspenna, och det är väll det.
Dagens händelse: Winterrumpa, dem som fattar dem fattar ;)
Dagens planer: JAg ska ringa till mamma när hon slutar sen ska jag sova.
Dagens vill ha: Oh, stickade trögor, nya glasögon.
Dagens saknad: Saknar ingen haha.
Dagens drog: Hmm, ingen idag, hundarna isåfall.
Dagens tråkigaste: Kanske att promenera till idrotten, va vet jag, det har ju vart en bra dag, nej att missa bussen, för vanessa sa inte att hon var sjuk.
Dagens finaste: Mina mantlar, som inte alls är särskilt fina egentligen. . . Men ja. haha.
Dagens måste: Inget truur jag
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Jag har inte köpt nått idag.
Dagens mat: Lunch, vare pasta med kyckling och till kvällsmat åt jag tork med potatis.
Dagens sjuka: Nä, inget sjukt idag inte, inte vad jag vet iallafall.
Dagens kärlek: Då får jag svara hundarna igen da hahah.
Dagens mående: Jag mår prima! :)

 

Förresten, Mats vann robinsson, jag hejade på Ola.

// Felicia


Kommentarer
Postat av: Refflan

Buhu, men vem var snyggast?

2011-11-11 @ 17:30:19
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback