åppaa!

Har tappat bort den där grejen man laddar in foton med till kameran ,eller allså jaaag har inte tappat bort den men ska leta  nu för vi har massa bilder där i ju ! fast om jag laddar in bilderna kommer 1500 bilder komma in , kan man inte typ välja några bilder ? Svårt det där , när jag lånade felicias kamera för länge sedan fick jag hennes 700 bilder på min dator  som jag satt och radera haha xD
_________________________________________________________________
riktigt seg dag har det varit , ska göra något nu , vad vet jag inte men ska börja rita tror jag , inte för att jag inte ritar ofta men vill bli ännu bättre på det och göra mer verkliga människor . idag ryckte någon i mitt dörrhantag och när jag kollade i hållet var ingen där och jag hörde någon springa , haha , ja jag är väl lättroad /Vanessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback