Den


Bara lite tråkiga bilder , och nä jag har inga bättre , skulle ta kort igår men glömde , då får det väl bli kort idag istället , jag går kl 2 , men nu kommer väl felish tillbaks så¨hon kanske bloggar innan dess ?? Ja kan ju berätta vad jag kort hitills :P Först gjorde jag en milkshake som är godare än smoothie så för er som inte testat kan ni ju göra det för det är supergott :) man har bara lite glass , mjölk , bär och grädde på toppen (fast om man inte gillar grädde så kan man ju ta bort) ajja sen tog jag kort till bloggen men ingen blev bra och kollade på tv ,

Igår såg jag två bra filmer , en var jätteeebra :D den handlade om typ att 2 män skulle rymma från ett läger i Sibirien 1939  och dem vandrar ända till Kina fast vissa dör påvägen ... en spännande film jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på :(


Oj nu har jag skrivit mycket , hoppas ni orkar läsa , //Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback