Yeah

På lördag blire eventuellt festival, vi ska nämligen fira en kompis där, elr allså hon fyller år, så hon ville fira det där, så vi kanske går och äter och sen kolla lite artister! ♥ :)
Men jag vet inte vad jag ska köpa?! Men jag ska nog köpa örhängen och smink , hon sa att hon vill ha pengar. .. men nej! Gud vad tråkigt. haha. Fast vi får se vad jag köper, jag vet inte ens om hon läser boggen så jag skriver efter festivalen, och då kmr ni naturligtvis få bilder! :) hehe. . .
Om 45 minuter blir detbig brother, men jag vet inte om jag orkar se, jag har ju redan sätt avsnitten, aja , nu ska jag se lite true blood, det kan ju hålla mig vaken ett tag! Haha x)

< killen är mycket ful! :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback