Vart på stan

Okej , forget mitt förra inlägg , det ordnade sig som tur var , mamma ska också dit men kl sju på kvällen typ så hon sa att hon hade tänk ge mig pengar så då blir det festival med rafel , felicia och nellie . På stan idag köpte jag äntligen mina jeans shorts , 250 kr på h&m , jag kan inte fatta det , ni tycker säkert inte jag är klok men tyck det då för jag är så glad , när man precis har shoppat en sak sprider sig liksom ett lyckorus genom kroppen , ehm jag ska sluta filosofera nu men det är ju sant :P Jag hittade 5 st nya böcker av mary-kate och ashley sweet 16 , letade i hela biblan , fy sjutton , men 4 böcker saknas fortfarande , Jag ska forsätta min läsning nu , bye :)

Bilder kommer väl sen .



kinesen / vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback