Va fan

Fuck you google jäveln jag ska mörda dig och bajsa på dig >:D detta är inte kul , jag skrev ett aslång bajs inlägg men nu är det borta :''( RIPPPPP

Hej alla idag var vi på stan felicia och jag vi träffade min mamma så gick vi till mcdonald med henne sedan vet ni var vi gick ??? Ni vet var jag gick ;) H&M såklart , ska jag säga igen att deras reor är underbara men deras storlekar är för typ gravida mammor :( Jag måste vara ärlig i bloggen vad jag tycker hehe o.0 Men jag handlade på Bikbok en byxdress som är i matriallet som handuckar , smidigt efter en lång skön dag på strande att bara tra på sig den så torkar man :) sedan köpte jag också en sak på ginatrico¨en svart klänning med brunt bälte tills imorgon för då är det midsommar med mamma , pappa , min bror Kevin , linda och hennes kids på vallby . Nu ska jag förbereda maten tills imorgon .Vill också säga att felicia och jag lämnade lite oläpliga böcker på golvet på bibliotecket ;) Så´åå gå inte dit :( Vi tog fel buss med flitt , haha visst är vi spontana ?? :d

Bilder kommer sedan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback