Ute

Hahaaha , Somvanligt när felicia och jag är ute händer alltid något cepigt , jag tog med en tennisboll så upptäckte vi att en fluga förföljde oss och det började klia överallt på oss , så följde den efter oss ännu mer och vi sprang och och jag viftade runt , såg säkert helt sjuk ut när ja böjde på både ryggar och armar , Haha ja ialafall följde den efter från lekparker till en tennis plan mycket längre bort , cp fluga haha . Sedan trodde jag hela tiden den var på bollen så jag sa att felicia inte fick gå hem , GISSA DÅ SÅG JAG DEN haha fick panik och kastade bollen för jag fick damp så just då kom en tant cyklandes haha och precis när hon kom rullade bollen åt henne , åtur frågetecken ??? haha så skrattade hon lite .. sedan gick vi längre upp , då slog jag mig i min sparkcykel och började skrika och springa runt just då kom en bil , och jag jag skiter i biljäveln ååååhåhh så hoppade jag runt och trodde PÅRIKTIGT att jag hade min blodådra hade sprukit medans felicia övertalade mig om att det inte var så åkte bollen ner på gatan  men det fixade sig till slut ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback