Tjabba tjenare!

Allså jag har alltid problem med rubriken, vet aldrig vad jag ska skriva?! O.o hehe. . ..
Igår fick jag en LV väska, allså jag har länge velat ha en för mamma har 2, och igår fick jag en. . .om det nu är någon som bryr sig xD ¨Haha, det är bara ett problem, jag vill ha den som en kuverväska, för den är som en stor plånbok, men jag får inte av banden. . .måsta nog klippa O.o -.-''

Idag så ska vi åka och bada i en grop om vädret håller i sig! :D skitkuligt.

 sådär kan en grop se ut, fast den vi ska bada i är mindre, och så äre strand runt om.  jag vet att det är konstigt att jag ska visa er, men när jag skulle förklara för Vanessa vad en badgrop var förstog hon inte....så ja, hon trodde det var en sån där grop med blålera hahah, för många gropar xD
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback