TEST

Sovit utomhus: nÄÄ

Gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: JAPP

Velat bli modell: när jag var liten kanske ?

Sett en död människa: på tv

Använt droger: nej
Ätit sushi: aldrig

Retats: eh ja klart


THIS OR THAT

Pepsi/Cola: cola , men jag hatar bådeoch
Donken/Burger king: burger king

Choklad/Vanilj: vanilj
Kött/veg: kött
Tv/film: båda
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinaaa

Kakor/paj: kakor
Blind/döv: inget, gud

KAN DU
Gå ner i splitt: nej

Skriva med höger och vänster:ja? men det blir inte peeerfa med vänster

Vissla: typ inte eh

Blåsa en bubbla: en pytteliten

Ha dina ögon i kors: Japp !

Nudda näsan med tungan: nä


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pussade: ingen

Du pratade med: mamma

Du msn: relode :'D

Du kramade: fröken

Du skällde på: ingen


SENAST DU
Skrattade: igår

Grät: kommer inte ihåg , när jag ramlade tror jag

Såg en film: några dagar sen

Tugga tuggummi: 3 dagar sedan

Drog ett skämt: veeeennä

Sjöng en sång: idag


VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: en parkering och hus

Lyssnar för musik: Typ allt , britney spears , greenday vad som helst typ ;)

Du har på dig: tröja och shorts

På din musmatta: har ingen

HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: Japp , hon skrek typ " VANESSA NU FÅR DU VARA TYST VI VILL HA LUGN OCH RO HÄR " och en gång sa jag när en i min klass sa bög till andra kom jag med någon kommentar ( var 8 år ) att du ska inte vara bög eller något haha förstår inte hur jag kunde säga det så fröken sa " Men vanessa det är inge fel att vara bög "

Ljugit om din ålder: ja

Bråkat utan anledning: har jag ?? ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback