ständig hunger

Allså jag slutar inte vara hungrig , Nä men asså jag inbillar mig nog , eller ? idag åt jag på en jätte god lunch ,dock var det bara sallad med kyckling ingen pasta , men jag dog som plock salladsbuffe , nybackat bröd , gott det !

Jag drar nog igång med någon fråga till mig själv här haha har så tråkigt så .

Varför tror du så många hatar fjortisar ?

Hm , ja jag tror många människor stör sig på deras beteende och att dom heltenkelt tycker att det är löjligt hur dom pratar , att dom ska ha sminkat sönder facet och låtsas vara något . Många tycker ju alla fjortisar är kaxiga också vilket det kan vara f , men det finns också snälla ;)


H

fjåårtiswhh kattwhh haha xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback