Sorry!

Jag har vart lite knäppoch fortsatt blogga i gammla bloggen ! :o haha.
Jaja, idag var jag på stan , på bilioteket, västa boknördarna här ju, jag lånade: känslan att hoppa, ett litet hål i mörkret och stenhjärta, jag gillar ju romaner. . .. ♥
Sen så var jag ju hos tandläkaren, jag skakade som in i helvete, har tandläkarskräck, och om 2 veckor ska dem dra ut en tand! :o fyfan.
Nu ska jag berätta lite om mig själv:::::: Jag har 2 hundar Tage och Bianca, jag älskar mode och ja huundar! Jag tävlar i alla möjliga olika sporter med Bianca,,, rider även, och vi letar en ny medryttarhäst, ÄLSKAR att resa, och har vart i kanske 15-20 länder??

Detta är en gammal bild, som jag säkert har visat i gammla bloggen, men här äre väll bara nya läsare?? ;) Det där var innan jag färgade håret också :]




 min ena hund! ♥¨mitt liv, och nu ska jag gå ut med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback