Mode, mode.

Nu ska jag snacka mode här, själv ääälskaar jag färg, elr just nu är jag i en period där jag till exempel har olika örhängen, ett långt och ett litet, kör även på tröjan i byxorna, läppstift. . . Tycker att det är så ¨å snyggt att kombinera örhängen, men måste värkligen ta ett till hål, får ju inte plats med alla örhängen jag vill ha! :o haha. Men som sagt, just nu äre färger över huve taget, ville ju färga håret turkos , men jag betämde mig för rött i sista stund, men FÄÄRG! Så mitt tips just nu är lixom färg, färg och ännu mera färg, passar så bra på sommarn!
Men nu har ju inte ni sett mig med örhängen och sånt, för jag bryr mig inte hur jag ser ut när jag bara ska träffa Vanessa :)

< det där örhänget har jag i den färgen och i turkos, och jag brukar kombinera dem med små guldörhängen! :D <3

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback