Minnen!

Nu ska jag skriva några minnen som jag har med Vanessa. .

Minne 1: Vanessa och jag var på dagis och lekte i sandlådan, då kom vanessas mamma och skulle hämta henne, då skulle Vanessa kasta sand på sin mamma för hon ville inte gå hem, med då kom det i mina ögon istället, haha !

Minne 2: När vi var på parken zoo när vi var 6 år.

Minne 3: När vi sov över i en stuga. . 6 år, vi skickade brev till 'Gud', hahaha!!!!!! Det fanns en brevlåda och ja, vi skrev brev och la dem i brevlådan, sen när vanessa skulle på toa tog jag breven och kastade bort dem, och sa att dem var borta! xD haha.

Minne 4: Jag gjorde en teckning till Vanessa, och nästa dag sa hon att hennes bror hade sagt att den var ful :/.

Minne 5: När jag var hemma hos Vanessa första gången (5 år) så drog vi ner en gardin ca 10 gånger, allså vi drog ner, mamman satt upp, vi drog ner hon satt upp, och så fortsatte det! moahaha.

Minne 6: När vi knackade på rektorns dörr och sprang därifrån, tyvärr hittade hon oss inne på fridtidsavdelningen ::(

Minne 7: Det fanns en brandväg ut från fridtids, allså en bakdörr, som vi alltid låste upp innan mellis , sen när vi hade vart på mellis, gick vi ut den vägen, och då var vi 'fria' där träffade vi även en kompis som heter Ronja.

Har många fler! :D , men orkar int skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback