Mina kära vänner

Jag ska visa bilder , eller ska , jag ? Jo det ska jag nog , jag har solat men det är jävligt varmt så det går ju inte och vara ute , imorgon blir det närmare 30 grader här , längtar till kroatien känns ganska overkligt att man snart sitter där framför havet och äter gott och badar och njuter av livet . . .


fyfan vad mäktigt , sluta svära vanessa  ! Jag bara påminer mig själv , men tänk och sitta där , men bort med dom dära träden hahah men glöm dom och tänk dig ta ett dopp när du går ner från ditt strandhus på kvällen , när du vill och det är si så där 35 grader hett ;) Haha , nu ska jag killlla mamma ska sätta upp ett parasol och jag ska hjälpa till . / vanessa 


Kommentarer
Postat av: sofie

vad kul att du är med!

2011-06-28 @ 19:37:35
URL: http://smartest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback