Min dag :)

Hej! =D
Idag har jag bara hängt på stranden, har fått värta brännan :D , och ja,imorgon blire ön, då ska jag ta kort, jag har ju en kamera hos pappa också, och den funkar! :), sen så träffar jag förhoppningsvis vanesssa där också, för hon skulle också dit.
Aja , sen har jag inte gjort så mkt idag, som sagt åkte vi ner till stranden, sen skulle vi köpa glass men då hade mamma glömt money, så när vi kom hem drog jag till ica och köpte ben & jerry ♥
Och efter det gick vi t mormor ;) . .
Kan ju säga lite planerframöver:
Torsdag (imorgon) : ön, bada.
Fredag: Vara med pappa, fint väder= bada, annars bio.
Lördag: fira rafel, marknad, festival. :)
Söndag: Vara med Vanessa kanske , om hon kan?
Måndag: Pappa har semester, så antagligen göra nått med han.
Så långt fram vet jag, hah.

skriver mer sen/ Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback