midsommar :)

Glad midsommar :-) Jag har ingen kamera men lovar att lägga ut när vi var på vallby idag med kevin , mamma , pappa  linda , brolle och hennes barn ,Vi hade ordnat en asstor buffe mamma hade gjort hemma gjorda vitlöcksbröd , potatissallad med sallad , specialdressing , feta ost , mozarella , gurka , tomat , ja allt möjligt . Vi hade också gravad lax med hovmästarsås och kyckling , linda tog med prinskorv , köttbollar , rödbettsås eller vad det heter , sedan mera olika slags såser , sill och ja va fan ni vet resten xD Sedan till efterrätt blev det marrängtårta med grädde , jordgubbar och glass OCH så hade linda med sig rulltårta , fast den kanske inte var så god allså hennes tårta mohahahaa men allså deras barn åt inget av min mammas mat , Oförskämt frågetecken , den ena åt bara av hennes mamma , konstig hallå ?!! och den andra äter typ aldrig ?!!! xd aja så sa Vicky hennes barn och alma att vi skulle gå och kolla på kaniner så gick vi där och sedan kollade vi i ett hus där någon hade klätt ut sig till bellman och han var typ en fjolla , eller bög ? :O xD Haha för han prata väldigt feminimt  " allså jag veeet intee " sa han typ ja svårt och förklara . Så lurade alma vicky att det spökade där , men det är faktist sant bellman som sa åt mig att " var försiktig med grejerna " och han sa det som en fjolla ;)) haha för jag hållde på och pilla överallt . ja var va vi bellman sa att besticken r´ör på sig , när dom går hem och när dom kom dit nästa dag var dom på en annan plats , aja så fortsatte vi men då tappade vi bort alma   så jag och vicky gick och skulle kolla på ett annat hus .

DAGENS SKÄMMIGA : när mamma kom in och skulle kolla huset med oss sen skrek hon allså bokstavligen när fjollan stog bredvid " ikväll blir det fest " o.0


har typ inte kameran nu men kommer sen bilder , ni kan få se gammla bilder sålänge :)





haha vad gör jag , jag slickar täcket ? o.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback