Liiiite mer om mig.

Ja, förra gången så skrev jag ju bara lite, ska skriva mer nu.
Jag är spontan, spontan, SPONTAN. . . gör utan att tänka på följderna oftast. . .;)
Men kan ju vara allvarlig, men det händer, typ aldrig, finns ju alltid något man kan skratta åt. Moaha.
Nej, men om någon annan är ledsen blir jag också ledsen. Jag har några allergier, men nej, det orkar jag inte skriva om. haha. Har som sagt 2 hundar. . .  Jag ÄLSKAR att resa, och jag samlar på sånna här kulor som man skakar så det flyger runt grejer i, från olika länder, har typ 25 nu, fast några har pappa köpt t mig när han och hans sambo har varit ute och rest, som händer ganska ofta hehe. Jag har släktningar i usa. Jag kan få panikattacker, men det händer bara om något traumatiskt har hänt. . .allså inte så ofta, nej nu ska jag förklara noggranare¨, som när några kompisar lurade mig att nån inte fick luft, panik! :o och så är jag jättelättlurad, jag går i samma klass som Vanessa, allså i en privatskola, vad fint det låter.... privatskola. ♥ hehehe.
Stör mig på när folk inte vågar gå fullt ut och leva livet, när man ändå bara lever en gång.



För övrigt en asful bild haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback