Im home ;)


Jag är hemma nu från allt , det var en låång dag , först väntade vi på chris ( min största storebror) och pappa så kom dom sedan gick vi till en restaurang och tog bakad potatis , så ja sedan så kom Kevin min andra storebror och han ville klippa sig så då gjorde han det och mamma och jag fick till h&m för att köpa ett bälte till mina nya snygga byxor <3 haha och sedan så ville Kevin kolla på massa andra grejer , sen gick vi till polisstationen för att ta pass , kevin först på tur sedan jag , så sa kärringjäveln att jag skulle ta av munkjackan , hade en armlös byxdress under så sa hon också ta bak håret hade lust och gå bakom disken och strypa kärringjäveln så gjorde jag det , gissa ja jag såg ut och vara naken och vara en indian utan ögonfransar , inte smikrande jag har ju ganska långa ögonfransar ;O så blev jag sur och började mumla och hon typ kollade konstigt på mig , tror nog hon hörde hur jag klagade " hon ville göra oss fula på kort den där kärringjäveln , sa jag osv , men ja när jag väl varit en tjurpuppa blir jag nästan alltid snabbt glad igen , så kom jag hem och läste min bok , från eran Vanessa ;))




Bild tagen för en vecka sen


Kommentarer
Postat av: Ylva

Personen som badar,är det du?

Och är det där din vardagssminkning, väldigt nice! :D

/ Ylva

2011-06-29 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback