Har vi??

Tydligen så har vi bytt header?? Det är Vanessa, hon brukar aldrig fråga om vi ska byta , hon bara kör på haha.
Nu har jag åter igen kopierat vanessas test, det kanske kom upp ett från mig förut, men det var bara knas, jag vill göra samma test så ni ska få se hur lika/ olika vi är ;) ♥

Sovit utomhus: Ja, på studsmattan ♥

Gråtit i skolan: ja

Spytt i skolan: NEJ!

Velat bli modell: Ansiktsmodell.

Sett en död människa: På tv. . .och i tidningen haha.

Använt droger: big no

Ätit sushi: klart

Retats: varje dag med min bror.

THIS OR THAT

Pepsi/Cola: pepsi

Donken/Burger king: burger king

Choklad/Vanilj: choklad

Kött/veg: kött

Tv/film: serier , så tv blir det väll.

Gitarr/Trummor: kan bara spela gitarr, men det är så tråkigt så då fåre väll bli trummor! :D

Adidas/nike: adidas

Kinesiskt/mexikanskt: mexikanskt!

Kakor/paj: paj, mmm! ♥

Blind/döv: inget, men om jag måste välja. . .. döv,.

KAN DU
Gå ner i splitt: nej

Skriva med höger och vänster:kan och kan, såklart jag KAN, men det blir bajsfult.

Vissla: JA!

Blåsa en bubbla: vadå? Med tuggummi, ja.

Ha dina ögon i kors: Japp !

Nudda näsan med tungan: nä


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pussade: mina hundar..... hallå?

Du pratade med: mamma

Du msn: ingen

Du kramade: mamma

Du skällde på: brorsan


SENAST DU
Skrattade: idag, men jag skrattar ju alltid.

Grät: lääänge sen, jag är inte en sån som gråter, never!

Såg en film: idag

Tugga tuggummi: länge sen

Drog ett skämt: veeeennä

Sjöng en sång: ??

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: en trädgård, en studsmatta, blommor...??

Lyssnar för musik: ALLT! :D <3

Du har på dig: en randig tröja, mjukisar.

På din musmatta: min hunds syster, och sen en kalender under ♥!

HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: Varje dag när det är skola.

Ljugit om din ålder: ja

Bråkat utan anledning: antar det, elr allså ny tkr jag det, men då vare väll viktigt. . .

Var vi lika haha? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback