Happy!

Det gick APBRA på agilitybanan! :D :D ♥ hihi.
Nu sitter jag hos mamma, nyss åt jag tårta som blev kvar från igår och innan det hoppade jag lite studsmatta :)
Sen ska mamma skjutsa mig halva stan till pappa så jag kan hämta andra säsongen av true blood, haha jag är verkligen beroende, pappa har allså 1,2 och 3:dje säsongen ;) moaha.. . . så kan jag fortsätta kolla här .
Jag vill ha en fondvägg i mitt rum så jag vill till IKEA imorgon så vi kan köpa en fin tapet, och lite målarfärg till resten av väggarna. . .nu har jag grått och tråkigt :( , jag ska tipsa er att inte ha svart/grått i era rum, man blir dyster av det. :/
Nu spöregnar det som det alltid gör känns det som, .... HALLÅ!? DET ÄR SOMMAR! :o

/ Felicia ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket! (:

2011-06-25 @ 19:34:22
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback