Gottis ;)

Åt hemmalagade köttbullar och potatis med dill till kvällsmat, mmm! ♥ :) hehe. . ..
Om 15 min ska jag se på 'närbild: anna nicole smith'på tv 4 fakta! , synd att hon dog.
Och samtidigt ska jag måla mina naglarna RÖDA, så det ska matcha mitt röda hår! ;) ♥ Intressant va??

Nu ska jag säga av jag tkr om fjortisar, haha. . .mkt fjortissnack här va? Men allså Vanessa sa ju vad hon tyckte så då känner jag att jag också vill säga min åsikt lixom, vi det här laget har ni väll märkt att jag aldrig kan hålla tyst om mina åsikter?? :)
: Jag tycker INGET illa om dem, fast sen så tkr jag inte att det finns några 'riktiga' fjortisar, själv bli jag kallad det, fast jag absolut INTE är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback