God morgon! :>D

Jag längtar tills jag åker utomland!, Thailand, Danmark och Polen. ♥
God morgon förresten! =D
Igår läste jag en superbra bok, känslan av att hoppa.

`` Du vet inte vem jag är, men jag skriver till dig ändå. Jag har ingen annan att prata med. Ingen jag kan prata med på riktigt. Bara någon som du kan klara av det jag ska berätta.``
Två månade innan Lisen ska ta studenten händer en tragedi på hennes skola. En kille tar sitt liv. Lisen börjar skriva brev till honom. I breven berättar hon om dem känslor och tankar som gömmer sig längst inne i henne. Det handlar om blyghet, rädsla och om livet som ibland känns mer skrämmande en döden. Hudlöst och nära om en livsviktig månad innan allt ställs på spets. Boken handlar allså om en tjej som vill ta livet av sig, kortfaktat  haha, alla borde läsa den!

Jaja, idag ska jag och Vanessa å¨stan, jag ska passa på att låna lite böcker :D

// felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback