Dagen, midommar! :D

Heeej! :D
Nu sitter jag hemma hos papap, allaså jag sover här varje natt just nu för mamma jobbar natt. . .♥
På dagen åkte vi allså ut till en ö, fy fasen vad fiint! :DD
Men inann vi åkte dit gick jag om min bror till ica, och köpte jordgubbar grädde, och ja, massa mer. . och på vägen hem såg jag Vanessa + familj, och jag skrek/ ropade på henne, men hon hörde inte :( Men hennes bror såg mig, men han sa int till Vanessa att jag var där ? ;/ elr så kanske han inte kände igen mig, men han kollade. hehe. När vi kom hem gjorde jag tårtan, sen åkte vi till ön, och när vi kom hem åt vi tårtan haha. Och så grillade vi på kvällen ;.) , och nu är jag sugen på att se nån film, tiiips!?
Imorgon så tänkte vi åka till nån annan stad, se något nytt typ, men vi får se. . .det kan ju vara skönt att vara hemma också, nej, nu vet jag vart jag vill åka. . . skriver imorgon!

< egobild , haha. , det där var ca 2 veckor sedan. (konstig blev den också, ljus hudfärg, och mörka ögon?! måste bero på ljuset. . .

// FELICIA ♥.♥''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback