Dagen daggmask

Hej :) Idag  har jag ätit på Max , eh ah  . .  jag är ganska seg idag o.0 jag har läst ut 3 av böckerna mary-kate and ashley sweet 16 , dom är jättebra måste bara hitta alla böckerna i serien på biblioteket , vad tråkig jag låter men vad ska jag säga då ? :(


DAGENS LYCKA : jag köpte gott bröd :( det var det bästa idag x)




Dom här rör sig på natten , sa han jag pratade i förra inlägget om , allså dom går ju hem så nästa dag ligger dom på något annat ställe , vilket jag tycker är väldigt kusligt typ men ändå intressant ;) Jag tror ialafall på det , haha allså det är ju från 1600 talet så kanske han som bodde där kommer och bussar lite ? ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa [foto & vardag]

SV: ååh, tack va snäll du är!

tack, tack, tack!



följ gärna min blogg via bloglovin om du tycker den verkar intressant

2011-06-25 @ 16:34:00
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback