cause i know it'spossible

i will be popular i will be popular  ,  okej så nu ska jag också göra en liten redovisning om mig , :)

Jag heter Vanessa , 12 år fyller 13 i oktober , den tolfte för er som undrar , Jag är en ganska oseriös person , Ja lite sjuk i huvudet är jag också ;) Jag är spontan , envis ??! Haha ja jag är nog ganska envis när jag verkligen vill ha något . Jag gillar all musik typ eller ja , dom flesta låtarna liksom , men jag har ett extra intresse på greenday , eller ja extra och extra jag gillar också britney spears , rihanna ja ni fattar dom flesta artisterna . Jag är typ 164 cm lång och har brunt hår , blek , bruna ögon ... Jag älskar äventyr , skrev tidigare att jag är spontan av mig så för dom som mig  som inte tror på gud säger jag Man lever bara En gång så man ska leva det så roligt som möjligt . Såklart kan jag vara seriös om det gäller n¨ågot alllvarligt med förövrigt tycker jag att man inte ska vara så seriös av sig . Missförstå inte mig nu xP Jag menar bara att man ska ha roligt och inte vara så seriös , då menar jag inte att man ska göra dumma saker  xp  Jag har en hund , jag går i en privatskola , jag älskar och shoppa för vem älskar inte kläder fast jag går mest i fritidskläder ialafall , orkar inte fixa till mig ibland men jag älskar ju kläder och sånt ändå , jag ritar ett stort intresse , inreda också . Hej då haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback