Blev förföljd av somalier

Denna dag blev inte alls som vi hade tänk oss , fy fan vad sjuk dag xD Först kom jag till felicia somvanligt hoppade stutsmatta , kollade på true blood så ville felicia till lekparken vi alltid går till , så gick vi tid . Vi spelade in en film och tog kort så började vi gunga och då viskade felicia " det är dina grannar " jätte tyst och så sa vi att dom inte förstog för dom kunde inte svenska , jag menar hallåå?! vi har aldrig hört dom snacka svenska -.- Så små stirrade dom lite på oss och jag ville hem till f igen så sa jag vi går . Då började en jävla cp unge kasta stenar på oss , så började vi springa , varför ? Dumt allså dom var typ 8 men det var typ 4 killar och en tjej som var 12 som oss , med cyklar tillsammans kunde dom nog göra ´saker , men vi var så i chocktillstånd så vi bara sprang så fort vi kunde och han kom efter och skrek på somaliska någonting så hörde vi skratt bakom , så skrek vi " vad håller ni på med ungj'ävlar " och felicia skrek " meeen sluta !!! " Så sprang vi jätte snabbt upp till mej , medans allt det här hände hade vi allså filmat , haha men det hördes inte så bra . Vi sa till min pappa att komma så gick han ner dit och jag och felicia såg killen cykla där felicia bodde , som att han visste att vi skulle dit ! men min pappa gick dit och han kom inte på tillbaks på typ 3 min men för mig trodde jag han hade typ skadads , haha men felicia lugnade mig och sa att min pappa var starkare än dom , pappa kom tillbaks och sa att han inte visste om det var dom eller inte , så kom min mamma och cyklade dit , hon hade sagt och det var dom som kastade sten så sa dom " det var du nej det var du !! " jävla barnungar och sen sa dom " ringar doohh polisen " så sa mamma nej inte om det inte behövs , ni får inte kasta sten , uppfattat " sen frågade dom " var det dom dära tjejerna " så sa mamma "ja" :S videon vill vi inte visa men vi ska visa andra bilder , håll ut ;)) // vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback