Stress :o

Jag åker om 11 dagar . .. till Polen, där kmr jag va i 2 veckor. .. men det var inte det jag skulle snacka om. . utan att jag måste ju köpa flera bikinisar, nu har jag 2, allså som jag andvänder regelbundet, men jag kan ju inte gå runt i samma bikinisar i 2 veckor. . .så jag måste köpa flera, ska kanske göra det imorgon! :)
Men jag längtar inte så mkt till polen ,asså visst ska det bli roligt, men tänk thailand sen da, när första snön har fallit, och alla är deppiga typ, regn och allt , då åker jag till thailand, fyfan vad kul. haha. Det är ju alltid roligast att åka utomlands på vintern, svenska sommaren är ju redan så fin!
Aja nu ska jag hoppa studsmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback